Monday, October 15, 2007

Den fede ladcykel deluxe - Feetz!



Wauuw! - jeg er faldet totalt for denne her efter en prøvetur! Den er simpelthen bare for fed at køre på.


Forestil dig en trehjulet cykel som kan foldes op og ned, så man kan tage den med i supermarkedet. Forestil dig så, at den har plads til to børn og kan skubbes som klapvogn. Fortsæt med at forestille dig, at den kører som en tohjulet cykel og vejer det sammen som mormors gammel jernhest. Det er svært at forstille sig en cykel som kan alt det, men den findes. Den hedder Feetz T-bike og hitter stort i Holland.


Og den kan det faktisk! Den har 5 gear, og JA, den kan skubbes som en klapvogn, tages med overalt og så er den bare SÅ lækker at køre på... Jeg VIL have én! Nu! Ud med bilen - ind med Feetz! :-)))))


stubbornmom den Monday, October 15, 2007

3 kommentarer

3 kommentarer

Blogger Frøkenhat skrev

Smart sag. Vil selv ha en christiania-bike - lige så snart der dumper to-tre-mange tusinde uventede kroner ned i min sparegris... :-)

 
Blogger Evi skrev

Kære Stina
Den ser da godt nok smart ud, men hvor længe kan børnene være i den? Jeg synes kurven ser ret lille ud.
Vi havde engang en cykelanhænger til vores barn, men brugte den ikke meget. Den var for tung at træde og fyldte også temmelig meget på cykelstien og så havde man ingen kontakt med barnet undervejs. Vi foretrak at have ham i en cykelstol. Jeg kan godt se at du med den der, vil få meget bedre kontakt med børnene, så jeg håber du får en.

Kærlig hilsen Evi

 
Blogger Grethe skrev

Hej Stina

Også jeg synes den er fed
Hvor har du prøvekørt den?
det vil jeg også gerne

Grethe

 

Skriv en kommentar!