Sunday, August 19, 2007

8 om mig

Evi har tagged mig, og det var da på tide :-) Så her kommer de, otte om mig ....

1) Jeg har et mildt sind og et gigantisk temperament, på samme tid... Det er da sameksistens.

2) Jeg er født i vandmandens tegn, og jeg tror på mange måder at det forklarer et og andet om mig... Andre vandmænd er f.eks. Kronprinsesse Mary, Anders Fjogh og Robbie Williams. Need I say more?

3) Jeg fandt min mand da vi boede på samme kollegium. Jeg troede ikke han ville ha mig og han troede ikke jeg ville ha ham. Vi tog heldigvis begge fejl i dén fornemmelse. Han er til stadighed det bedste der er sket mig, og jeg er stolt af at han er mine børns far. Han er muligvis det klogeste, jeg nogensinde har gjort.

4) Jeg er en nuanceret personlighed, der vælger mine mennesker nøje og nøjere endnu. Jeg er også sådan en der har selvironi og godt kan tage imod kritik. Men det har så fået mig til at indse, at ikke alle er så afslappede omkring sig selv, som jeg er... :-)

5) Nogle gange ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, og der er ting, jeg er bange for. Men jeg er ikke bange for at sige det højt. Det ku jo være nogen kunne hjælpe :-).

6) Jeg elsker fisk, men nogle slags giver mig hjemve. Måske fordi jeg har spist det rigtig meget som barn. Og fordi jeg er halvt nordlænding (Nordnorge).

7) Jeg har nemt ved at blive indigneret på samfundet og på folks manglende omtanke for andre. Smålighed gør mig vred. Og jeg bør deltage i et anger- management kursus snart...

8) Jeg prøver at lade være med altid at have min mobil på mig...

Det var da otte, ikk? Eller, sådan cirka otte :-)

stubbornmom den Sunday, August 19, 2007

1 kommentarer

1 kommentarer

Blogger Evi skrev

Kære Stina

En flot besvarelse og hurtig ;-)

Kærlig hilsen Evi

 

Skriv en kommentar!