Tuesday, September 04, 2007

Karrierekvinden...

... er tilbage! Hmm, eller - i hvert fald mellem 8 og 16 :-)

Pludselig kom de jo væltende med tilbud, alle dem, der ikke har givet lyd. Så pludselig var der 2 jobs at vælge imellem, et tredje tilbud kom for sent, og den sidste samtale gik jeg selvfølgelig ikke til, eftersom jeg havde fået jobbet over dem alle.
Det er perfekt og kombinerer det sjove med det krævende, og så har det med sundhed at gøre. Og det er jo lige netop sundhedskommunikation, der er mit hjertebarn.
Meget bedre blir det ikke.

Og jeg lægger hårdt ud - har et møde kl 9.
Hav en god dag, allesammen!

stubbornmom den Tuesday, September 04, 2007

6 kommentarer

6 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Tillykke med dit nye job. Det lyder som værd at vente på, jeg håber du bliver rigtig glad for det.

Kærlig hilsen Evi

 
Anonymous Anonymous skrev

Stort tillykke med det nye job!

 
Anonymous Anonymous skrev

Stort tillykke!

Håber det lige passer til dig ;)

 
Blogger Frøkenhat skrev

Tillykke! Og god arbejdslyst...

 
Blogger Signe og Jan skrev

Tillykke

 
Anonymous Anonymous skrev

Tillykke med det nye job, håber du er blevet glad for det..

Spiren

 

Skriv en kommentar!