Tuesday, June 12, 2007

ØV og ingen vejledning...

ØV... Hvorfor render jeg lige i øjeblikket konstant ind i arrogante mennesker?
En vejleder på uni der faktisk hellere vil alt andet end netop - at vejlede.
Medstuderende der kører den dårlige "netværks"stil. Øv på øv.
Og så som altid - jeg kører på, skriver, bliver færdig, nogenlunde tilfreds (måske er det de store ambitioner, der er i vejen!), kort sagt forsøger at flyde ovenpå som det lille sandkorn, i stedet for at trækkes ned af alle de aaargh #"(/&%=?) !!!
Jeg synes det er hårdt når jeg ikke ser mine børn hele dage (nu ca. 3 uger) andet end om morgenen. Synes det er hårdt at de skal spise, bade, puttes osv., uden at jeg er der til at nyde dem. Av.
Og mens jeg er væk, er pigebassen startet i vuggestue. Verdens bedste. Men når jeg endelig kommer hjem, ved 22-23 tiden om aftenen, ligger hun i sin seng. Jeg kysser hende på den lille skaldede isse, og hun ser så lille og skrøbelig ud, og er så smuk som den dag hun blev født. Men min næse mærker forandringen. Hun dufter anderledes. Ikke længere af baby. Mens jeg var væk, ændrede hun duft. Nu dufter hun af vuggestuebarn. Barn der leger med andre børn og spiser anden mad end min.
Av. Det gør sgu så ondt. Og jeg var der ikke, mens det skete.
Det er sgu så hårdt at der burde være en lov imod det.
Og kan vi så ikke også indføre en lov imod lektorers manglende vejledning? FØJ, hvor er det uprofessionelt og uakademisk af jer. Min despekt til jer!

God sommer.

stubbornmom den Tuesday, June 12, 2007

4 kommentarer

4 kommentarer

Blogger Frøkenhat skrev

Åh hvor jeg forstår dig. Gruer for den dag, da jeg skal forlade mit lille vidunder og vores symbiose. Synes det må være hårdt. Så jeg føler med dig...

 
Anonymous Anonymous skrev

Øv - det lyder hårdt... Håber det snart bliver bedre!

Hvad med huset så?
:-)
Søs

 
Anonymous Anonymous skrev

Årh søs don't mention the war *roll*
Der arbejdes stadig på tallene... Og mutter her er helt stresset :-)

MØS Stina

 
Blogger Evi skrev

Kære Stina

Jeg håber du snart får mere tid til at være sammen med dine dejlige unger. Jeg kan godt forstå du synes at det er hårdt ikke at have tid nok!
Stress har du ikke godt af søde ven, så forhåbentlig bliver alt snart bedre, måske skulle du skrue lidt ned for dine krav til dig selv om at yde 100 % i alt. Hmm.. ved godt at det kan du nok ikke.

Kærlig hilsen Evi :-)

 

Skriv en kommentar!