Monday, May 01, 2006

Pærestuen kalder

Så kom dagen da jeg kunne ringe til vuggestuen for at høre, hvilken stue min Elias skal gå på, når han begynder den 17. maj. Han skal gå på pærestuen, hvor de glæder sig til at se ham den 17. kl. 10.
Det er vemodigt og ondt i en moders hjerte, sådan at skulle aflevere sit barn for første gang. Man ved bare at nu begynder dét institutionsliv, som først slutter om 25- 30 år.

Men først tager vi på en uges ferie sammen med Morfar'n. Vi glæææder os. Og når vi kommer hjem, skal I få billeder! Billeder, billeder, billeder fra vores nye Canon Ixus 55. Kan anbefales.
Vi har købt det her: www.pixmania.com/dk

stubbornmom den Monday, May 01, 2006

7 kommentarer

7 kommentarer

Blogger Spirren skrev

Rigtig god ferie :-)

Knus Spirren

 
Blogger Unknown skrev

Jeg sværger også til canon ;) Og har for nyligt forelsket mig i et alt alt for dyrt men superlækkert apperat... Pyha det er nu farligt når de feriepenge kommer dumpende!
Pærestuen, der lyder rart, og mon ikke der bliver endnu mere hyggeligt med ham det kravlende vidunder ;)
KRAM PUK

 
Anonymous Anonymous skrev

Åh, for dælen. Jeg gruer også for den dag vi skal aflevere poden til fremmede. Men de har jo godt af at være sammen med andre børn og mon ikke mor (og far) er for kedelige i længden?

God ferie til dig!
Knus Rikke

 
Anonymous Anonymous skrev

Rigtig dejlig ferie!!! (O:

Det blir så godt med Pærestuen.. Oliva kom i dp idag for første gang i næsten to uger, og hun var LYKKELIG... Andre børn, legeplads, andet legetøj, andre stimuli..(mormor)..

Ses til pizza snart.

Køs fra mig med canon ixus 40..

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Jeg håber Elias og I bliver glade for vuggestuen, og at det ikke bliver alt for slemt for dig at undvære ham og vice versa.
Jeg vil glæde mig til at se billeder af din søde dreng.
Vi skal købe digitalkamera snart, og er i tvivl om det skal være CanonIxus55 el.nyere eller Olympus Mju 600 el.800 .Hvis nogen har erfaringer med disse og forskellen mellem dem vil jeg gerne læse noget om det.

Hav en rigtig god ferie.

Kærlig hilsen Evi

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Så er det i morgen Elias skal starte i vuggestue og denne er sidste dag hjemme ik`? Hav en rigtig god dag sammen og pøjpøj med i morgen og frem.
Jeg håber I har haft en god ferie.

Kærlig hilsen Evi

 
Blogger Spirren skrev

Held og lykke Stina med besøget idag, jeg håber, det bliver et rart besøg for Jer begge to :-)

 

Skriv en kommentar!