Saturday, March 25, 2006

Jeg er med! 4 meme!

Tak til Msr. Baloui for invitationen! Jeg er med, jubiiii! Jeg er en rigtig blogger!

4 Jobs, jeg har haft:

1: Pædagogmedhjælper på en døgninstitution
2: Afløser på et plejehjem
3: Studentermedhjælp i VTU (Ministeriet for Vudenskab, Teknokrati og Indvikling *S*)
4: Student/ konsulent med speciale i intern og ekstern kommunikation på Københavns største plejehjem (on- going and I love it!)

4 film jeg kunne se igen og igen:

1) Livet er smukt (forbudt når jeg er gravid!!!!)
2) Shrek!!!!
3) Den Grønne Mil (forbudt når gravid!!!!)
4) Walk the Line (jeg vidste ikke den var forbudt når gravid, før i lørdags!)

4 steder jeg har boet:

1) I lorte-provinsby hvor mine børn i hvert fald ikke skal tvinges til at vokse op!!!!
2) På Vesterbro med verdens klammeste mand i hans svinesti som jeg blev neurotisk rengøringsfreak af at bo ved - men bare rolig, jeg er ovre det igen *G*
3) På kollegie, og mødte Manden, HAM, den eneste ene, mine børns far - og dét var til gengæld fedt!!!!!! Og meget renere end 3) *G*!!!!!!!!
4) Den fede lejlighed ved Søerne på Frederiksberg - men det var en fremleje *s*

4 TV-shows jeg godt kan lide at se:

1) Lost!!!!!!!!
2) Desperate Husfruer ;-)
3) Forældre forfra (så ved man nemlig, man selv kan gøre det meeeget bedre!)
4) Krøniken (miss you, Palledreng!)

4 steder jeg har været på ferie:

1) Nord- Norge. Det (r)eneste stykke Norge, der findes, og nord for Trondheim har nogen tryllet Janteloven væk og alle praler af alle. Ææææælsgar det!
2) Korfu - brændte mine fødder af og fik hænder som en 80-årig og var 18 år gammel...
3) ROM!!!!!!!!! Blev et bedre menneske og har siden drømt om at vende tilbage dertil!
4) Ærø. Den hedeste kærlighedsferie EVER. Med min mand. Mums!

4 websites jeg besøger/bruger (dagligt):

1) www.digte.dk
2) www.dr.dk
3) www.google.dk
4) www.netbaby.dk

4 favorit retter:

Sikke en udfordring for en gravid ædedolk...
1) Morgenmad
2) Brunch mit die ganzes schweinerei *s*
3) Frokost med frugt
4) Aftensmad

Sorry, men så er jeg dækket ind, ikk?

4 steder jeg godt gad være lige nu:

1) På den anden side af min kommende fødsel
2) På vej ned at sende blomster til en gravid PUK
3) På (kort) barselsbesøg hos PUK
4) Nede at grille i gården ;-)

4 bloggere jeg tagger:

1) PUK - www.positivepuk.blogspot.com (kan ikke linke som jer andre endnu *s*)
Bare fordi jeg elsker hende og ønsker mig at hun snart får det Regnbuebarn!
2) Søs - www.soesterlystig.blogspot.com
Bare fordi hun er lystig og også fordi hun ikke altid er. Og det er også hendes tur snart!
3) Rikke - www.rikkes.blogspot.com
Hun er den seje, ærlige og supergode mor! Elsker at hun kommer med sandheden om alt det der "skulle" være så lyserødt på den anden side af infertiliteten!
4) M.S. - http://spirre.blogspot.com
for hun har brug for opmuntringer og nyt fra verden udenfor kummen, og jeg kender det selv, adr!

Tak fordi jeg måtte være med - det var spas! :-)

stubbornmom den Saturday, March 25, 2006

4 kommentarer

4 kommentarer

Blogger Unknown skrev

Altså Stina, det dersens linke det er såmænd ikke så svært ;) Du skal markere det ord du vil have til at danne linket - ex. PUK - og så trykke på link tegnet i værktøjslinjen - så kommer et vindue op hvor du indsætter URL en - så er den sag klaret. det tog mig sikkert en dags tid at lære i sin tid, men du er jo noget kvikkere, og det er faktisk nemt.
Og JA du er da en ægte blogger!
Og så bliver jeg i øvrigt helt sulten af at læse dine livretter - tror måske liiiige jeg skal have en søndags ritter sport. Medmindre jeg falder over en rygrad på vej til kiosken og så beslutter at holde kuren....
God søndag.
PUK - som altså ikke har tænkt sig at skrive posten igen selvom hun nu "er den" igen!

 
Anonymous Anonymous skrev

Søde Stina...uanset hvordan du er kommet til at blive mor for Elias og bette-lillen i mavsen - så har du ret til begge og ret til at elske dem lige meget - de er jo ikke forskellige selvom de er lavet på 2 forskellige måder - husk de er båret af selv samme stædige dejlige moar og har samme skønne far (selvom jeg ikke kender ham - jeg ved det bare*s*)- så luk du bare ørerne for alt folks juks - det skal du skam ikke bekymrer dig om - du skal bare nyde at du har en skøn skøn unge og snart får en lille ny skøn skøn unge;o)

Så er det vist sagt;O)

Kram Jasmin altid

 
Anonymous Anonymous skrev

Wow, jeg sidder her med røde kinder over de pæne ord. Jeg kan godt huske det med æderiet...det er iøvrigt tilbage igen (amning) holder det aldrig op?

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Det var sjovt at læse dine 4 memes. Du er i sandhed en rigtig blogger og en rigtig god blogger!

Hvad er det med de film, som er forbudt når man er gravid? Har du svært ved at styre tårestrømmen? Det er altså utroligt så rørt man kan blive over de mindste ting, sådan havde jeg det også.
Mad, god mad er bare vigtigt, når man er gravid. For pokker hvor var jeg også bare sulten dengang, og også mens jeg ammede. Der skal altså noget energi ind, når man skal fodre på sådan en guldklump.
Dine følelser for byen Rom deler jeg også. En helt fantastisk oplevelse virkelig skelsættende, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at se den igen.
Tak fordi du deler ud af dig selv her.
Kærlig hilsen Evi

 

Skriv en kommentar!