Wednesday, May 31, 2006

Må vi præsentere...


...Den nye daglige leder på Pærestuen:


Elias den Elskelige

Og jo, klart at de allerede er glade for ham. Der er sket så meget med hans udvikling bare de seneste to dage. Pludselig rejser han sig op på flad fod ved møblerne, han fortæller med fagter og tydelig begejstring om dagens oplevelser, og han har fundet ud af hvordan skeen skal vende, for at man selv kan få maden ind i munden. Og så er han af væsen præcis så glad, mild og kærlig som på billedet!


Her er han i færd med at smage sin første is - mums. Og koldt!

Livets små mirakler. En i huset og en i maven. Og også for Puk er der sket et mirakel i dag, men det fortæller hun helt sikkert selv om på sin blog. Men jeg er glad. Så glad og lykkelig.

Elias is here! :-)

stubbornmom den Wednesday, May 31, 2006

4 kommentarer

4 kommentarer

Blogger MariaG skrev

Nu forstår jeg, hvorfor han hedder Elias den Elskelige!! Hold da op!!

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Hvor er han dog sød! Jeg vil give MariaG helt ret!
Jeg har lige været på Puks side. Dette er en dejlig dag!

Kærlig hilsen Evi

 
Blogger Unknown skrev

Mit kramme-instinkt går helt amok når jeg bliver mødt af såddanne smil og skønne øjne...

PUK

 
Blogger Frøkenhat skrev

Dejlig dreng!

 

Skriv en kommentar!