Sunday, May 27, 2007

Gode råd ER dyre...

... Hvad gør en kvinde, som har fundet et passende hus, i et passende kvarter, med udsigt, til en yderst yderst rimelig penge?
Revisoren siger god for det. Prognosen er fornuftig. Huset overkommeligt. Grunden fantastisk, kvarteret skønt og stadig ikke for langt fra alting...

MEN HVORDAN OVERTALER MAN EN MAND DER ER FØDT PESSIMIST, OPVOKSET SOM PESSIMIST OG VIL KÆMPE MED NÆB OG KLØR FOR AT FORBLIVE PESSIMIST!!????????????????????????

ALLE råd modtages - alt fra kvindelist over kvindelist over manipulation og mere manipulation... Men men men ------------------------- HVORDAN, piger og drenge????

stubbornmom den Sunday, May 27, 2007

4 kommentarer

4 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Hos os virker det at jeg lader min mand i fred og undlader at tale om det - OVERHOVEDET i laaaaang tid. Så kommer han pludseligt og mener at det er hans fantastiske ide. Men du har ikke tid til at vente længe vel?

Så jeg ved ikke, allierer sig med hans mor?

 
Blogger Frøkenhat skrev

Måske kigger man ham fast ind i øjnene og siger: Skat, denne her gang bliver du altså bare nødt til at stole på mig - jeg VED at det her er det rigtige at gøre, og jeg insisterer kun på det, fordi jeg ved, det vil være godt for os alle...

Og måske lægger man meget detaljerede budgetter sammen med bankmand for at vise ham, at det altså godt kan hænge sammen...

Måske...?!

 
Anonymous Anonymous skrev

ja, søde Stina...det er et godt spørgsmål - sjovt nok har jeg "lokket" min kære Bjørn til at flytte...endelig;o) vi har jo ikke fået snakket så meget sammen, men vi har købt nyt hus som vi overtager 1 juli ;o) jeg glæder mig enormt...

Hvordan jeg lige fik ham til at forlade dette hus, med hans elskede brændefyr, brændeskur og sælge sin endnu mere elskede traktor...det må guderne vide...

Men jeg kan fortælle at vi har købt huset uden at vores eget er solgt endnu (er dog sat til salg nu)men det er kun fordi vi har sparet nogle penge op til evt. 2 huslejer....

Du må prøve at tale for alt det gode...og det børnevenlige for ungerne...det gjorde jeg...fredelig vej...tæt på skole, børnepasning mm. og hvis jeres bankmand siger OK....kan jeg ikke se hvorfor han er i tvivl?? mon det er fordi han er rigtig glad for jeres nuværende bopæl?? I har jo lagt mange kræfter i det;o)

Håber det flasker dig - og se så at få ham overtalt kære:o)

kram Jasmin og Magnus 2 år

 
Anonymous Anonymous skrev

jamen søde...kom igen...han ved du er drømme-kvinden og i har de skønneste drømme-børn....thats it;o)

kram jasmin

 

Skriv en kommentar!