Saturday, August 26, 2006

Tak for jeres hilsner!

Tak for jeres mange hilsner, det betyder virkelig meget for mig at så mange har tænkt/ tænker på mig og min lille familie.

Her blot en kort opdatering omkring fødselsforløbet og så kommer jeg tilbage om nogle dage, når hverdagen begynder at køre sig selv... :-)

Onsdag klokken 1430 kom den smukke Silje ud til os ved pks - men pyha... Jeg var jo neget nervøs allerede da jeg kom ind, og jeg synes heller ikke at spinalen føltes "rigtig". Syntes jeg kunne bevæge min ben alt for meget, men jeg følte ingen smerte nogen steder. Så jeg blev åbnet op og da de kom ind i min mave kunne jeg mærke det - avs. Så jeg råbte "stooooop" og det gjorde de så. Efter 5 minutters "hvad gør vi nu" fik jeg fuld narkose og så blev hun født, min mand var til stede hele tiden og tog billeder og alt det. Da jeg vågnede 10 minutter efter hun var født fik jeg at vide at jeg havde fået en pige og så græd jeg selvfølgelig og jublede "jeg har fået en datter!!!!!!!!!!!!".
Jeg føler mig ikke traumatiseret over uheldet med spinalen, synes egentlig mest det er lidt komisk, og det endte jo også godt, det var slet ikke så slemt som man skulle tro/ som det lyder :-)
Silje vejede 3020 gr. og målte 51 cm., vi kom hjem fredag, da hun var to døgn, og der er masser af mælk og hun spiser og sover godt - så det er dejligt.

Hun er så smuk vores kære lillesøster og så fin og lille, det er næsten ikke til at forstå at hun OGSÅ er min.
Engang var hun pigen, der ikke kunne laves.
Nu er hun vores lille pige!

Sender jer alle hver og én et stort kram og serverer her en varm kop virtuel barselskaffe til jer der måtte have lyst!

stubbornmom den Saturday, August 26, 2006

9 kommentarer

9 kommentarer

Blogger Unknown skrev

Der er ikke noget at gøre, - HVER gang jeg tænker på Silje triller tårerne ned af mine kinder. Jeg kan slet ikke forstå at hun nu endelig er her hos jer. Og dermed også lidt hos mig ;)

PUK

 
Anonymous Anonymous skrev

Samme her;o)

Jeg er SÅ glad for at det hele gik godt, at I alle har det godt og at lille pigen Silje er hos jer/os;o)

Stort tillykke til jer og tillykke til storebror dejlige Elias;o)

Silje er et rigtig smukt navn Stina - rigtig smukt endda;o)

Savner jer;O)

Knus Jasmin

 
Blogger Frøkenhat skrev

Kæmpe kram tilbage til dig og resten af din familie.

Hvor er det smukt med sådan en lykkelig slutning!

 
Anonymous Anonymous skrev

Bliver helt varm i maven over at slutningen på graviditeten og derved starten på en ny epoke af jeres og Siljes liv var en god oplevelse :)

Rigtig mange gange tillykke med endnu et mirakelbarn.

 
Blogger Signe og Jan skrev

Tilykke igen. Dejligt.

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Det gør mig så glad at fødslen af din lille pige er gået godt og at du denne gang er tilfreds med forløbet. Jeg håber alt godt for din lille Silje i fremtiden.

Kærlig hilsen Evi

 
Blogger soesterlystig skrev

VI VIL SE BILLEDER!!!:-)

 
Anonymous Anonymous skrev

Åh, ha. Jeg er sgi osse gået hen og her blevet totalt sentimental og er lige ved at græde... tusind gange tillykke med lillepigen!

 
Blogger QVINDEN skrev

Stort tillykke med datteren!

 

Skriv en kommentar!