Monday, August 21, 2006

Jeg kan se land!!!!!!!!!!!!!

Puha puha - jeg har helt glemt hvordan det er at se land :-)
Men jeg ser det. Og damn, pludselig ligger jeg ikke for strøgne sejl........... og stille nordvest... , pludselig føler jeg sgisme at jeg er blevet samlet op af en katamaran. Og landet kommer. Det nye uberørte, måske lidt farlige Mortil2Land. I fuld fart banker horisonten imod mig!

Pks er om lidt og ja gu vil jeg ha' den baby, meeeen resten..... Har opdaget at man ikke kan melde afbud til fødsler..............Hvorfor er der aldrig nogen der har fortalt mig dét?????
Så jeg tager lige dén her også, uden komplikationer, tak! Af nogen art.

Onsdag møder jeg min skæbnes land og ser hvem det var, der var i julegaven, som bemægtigede sig min krop :-)
Stå mig bi, alle gode kræfter!

PUK er blevet bedt om at smide en kommentar her om, hvad jeg fik, vægt længde etc., når jeg har født.
Så hold øje.
Onsdag it is!

Tak for turen, piger. I er guld værd. Og Puk - jeg har ikke mere tålmodighed, GO GIRL! :-)

stubbornmom den Monday, August 21, 2006

26 kommentarer

26 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Held og lykke!

 
Anonymous Anonymous skrev

Puha, så er det lige oppe over ;)

Held & Lykke!

 
Anonymous Anonymous skrev

Glæder, glæder, glæder mig til at høre alt om det!!!! Vi ses dejlige.

Karina

 
Blogger Signe og Jan skrev

Held og lykke du !!! Glæder mig til at høre om miraklet.

 
Blogger Spirren skrev

Held og lykke Stina.
Jeg vil tænke på dig...

Knus M.S

 
Blogger Spirren skrev

Held og lykke Stina.
Jeg vil tænke på dig...

Knus M.S

 
Anonymous Anonymous skrev

Så er det i dag :) Tænker på dig.

Knus
MrsBaloui

 
Blogger GitteK skrev

Idag....måske lige nu!?

Mange tanker herfra!
:o)

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

I dag ?
Jeg skal tænke på dig. Jeg håber bare det går meget nemmere denne gang.

Kærlig hilsen Evi

 
Blogger Solsikke skrev

Held og lykke i dag! Glæder mig til at høre alt om miraklet!

Knus,
Solsikke

 
Anonymous Anonymous skrev

Indtilvidere intet nyt...
Men ihh hvor det kribler i mig af glæde over at dagen i dag er dagen!

Vender tilbage hurtigst muligt med alt nyt.

PUK

 
Blogger Frøkenhat skrev

Venter spændt!

 
Blogger Spirren skrev

Puk nu er klokken over fem, der må da snart være nyt, jeg kan ikke vente mere.........

 
Anonymous Anonymous skrev

Tillykke min skat - hvor er jeg glad på jeres vegne...tillykke tillykke;o) ;o) ;o)

Så stort et knus Jasmin

 
Blogger Unknown skrev

Kl 17:41 tikkede beskeden ind:
Vi blev forældre til den smukke Silje kl 14.30. 3020 gr og 51 cm. Vi har det allesammen godt.

At jeg så rendte ind i computer problemer beklager jeg dybt...

Tillykke herfra til Silje, tænk at der findes så skønne navne... Uha hvor er livet smukt på en dag som i dag.

PUK

 
Blogger Spirren skrev

Kære Stina

Hjertelig tillykke med Jeres lille pige.

Kærlige tanker fra M.S

 
Blogger Majer skrev

Mange gange tillykke med Silje - et mirakelbarn!

Held & Lykke fremover.

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina og Puk

Tillykke Tillykke

Hvor er det bare dejligt at det gik godt og Silje er et smukt navn til sådan en lille pige.

Kærlig hilsen Evi

 
Blogger Solsikke skrev

Stort tillykke med det lille store mirakel!

Hvor er Silje dog et smukt navn, jeg har selv haft det i overvejelse.

God fornøjelse med tiden fremover som familie på 4!

Knus,
Solsikke

 
Anonymous Anonymous skrev

Tusind gange tillykke med det lille Silje-mirakel!

 
Blogger Frøkenhat skrev

TILLYKKE!!!!!

Og velkommen til verden Silje. Glæder mig til at høre mere om dig.

 
Blogger soesterlystig skrev

En lille pige - fantastisk! Glad, glad, glad på jeres vegne... glad
:-) Stort.. nej vent.. KÆMPE smil fra Søs

 
Anonymous Anonymous skrev

Kæreste Stina!

Så kom lille Silje til verden.
Det er ikke mindre end fantastisk!

Jeg glæder mig til at høre meget mere om det hele.

Kærligst fra Frederikke

 
Blogger Freudika skrev

Kæmpestort tillykke til jer :)

 
Anonymous Anonymous skrev

TILLYKKE!!! Med miraklet Silje :)

Håber I alle 4 har det godt og er ved at vænne jer til at være 4.

 
Anonymous Anonymous skrev

Vil da osse lige smide et tillykke her!!

Stina, jeg er stadig ikke kommet mig over miraklet. Det er så smukt og godt. HUN er så smuk og god! Og hvilke nys.. hihi. Håber du får kysset igennem på hende!

Mødtes med NJ efterfølgende, og alt ånder idyl og ro mht nummer to!!! (Weeeeee)

Ses om nogle dage.

Kyyyys Karina og Oliva

 

Skriv en kommentar!