Wednesday, December 28, 2005

Scanning flyttet!

Min tid til scanning er flyttet til den 5. januar.
Morten ringede og gav besked i går om at han har fået fri torsdag. Så derfor.
Så regnede han lidt på hvor langt henne jeg er og mente så, at den 5. var et godt tidspunkt, også i henhold til vagtplanen.
Jeg spurgte om jeg skulle få en af mine egne læger til at henvise mig til ham, men det betød ingenting for ham, sagde han.

Jeg har taget endnu en test for at se, om den bliver tydeligere, og det gør den, den er helt tydelig nu, lige så tydelig som teststregen. Jeg har det indtil videre godt, og føler mig næsten ikke gravid, i hvert fald ikke på den kvalmende måde. Men nu er jeg jo snart også så vant til at være gravid :-)!

I morgen skal jeg bare ud at gå i sneen med min dreng. I dag ville jeg ønske han var lidt større for så kunne vi bygge snehuler og snelygter og mange sjove og hemmelige ting, men det får jeg forhåbentlig rig lejlighed til med tiden. Indtil videre nyder jeg at se verden gennem hans øjne, således ser jeg den også for første gang. Selv de allermindste ting kan man beundre og undres over når man pludselig får sådan en chance for at være her NU.
Gid jeg i fremtiden kan være sammen med ham på denne måde, og så selvom jeg bliver stor og tung igen, og gid han ikke vil opleve et fravær af mig, under denne graviditet.
For indtil verdens ende er han min baby, min lille dreng, uanset hvor gammel han bliver og hvor mange søskende han får!
Gud hvor jeg dog elsker den dreng.

Nytårstalen må vente lidt. Der er sket så meget - lige til det sidste!
Tårer af næsten vantro lykke blander sig med tårer af en lille smule angst. For om jeg kan være god nok, vokse nok med de store opgaver, jeg synes jeg har fået. Men mon ikke?
Lad os alle finde en smule trøst i dette:
Gud giver os aldrig mere, end vi kan klare...

stubbornmom den Wednesday, December 28, 2005

3 kommentarer

3 kommentarer

Blogger MariaG skrev

Det er da ærgeligt, at scanningen blev flyttet, nu må du gå og være spændt i en uge mere!! På den anden side er I mere sikre på, at I kan se hjerteblink på det tidspunkt, hvis der er lidt usikkerhed omkring undfangelsestidspunktet!!

Godt nytår

 
Blogger soesterlystig skrev

Dejligt at lykken vendte for dig Stina-pige...:-)

 
Anonymous Anonymous skrev

Du skal ikke være bange min pige - du skal nok klare det....ingen opgave er for stor når man rummer alt den kærlighed for sit barn/sine børn som du gør (og jeg)...

Rigtig glædelig nytår...hvis jeg ikke skulle nå at få det skrevet i morgen;o)

Pas på dig og hinanden;o)

Knus Jasmin og Magnus

 

Skriv en kommentar!