Friday, January 06, 2006

Verdens mindste hjerte!

Ja - så blev jeg scannet. Og den er go' nok!
Vi måtte vente to timer på Morten, fordi han havde en hyperakut operation. Det kan ske, og vi venter gerne på Helten :-). Han fik et billede hvor han står med Elias, et billede vi tog da han var 8 dage gammel. Og så skal han have sin "rigtige" gave næste gang, vi ses til endnu en scanning.

Først kunne vi ikke se noget foster, så jeg troede det var snyd og jeg slet ikke var gravid. Men Morten ledte efter det lidt, og lige pludselig! Lige pludselig var der en lille hvid prik, der blinkede. Vel nok verdens mindste hjerte - kun lige blevet til et hjerte og kun lige begyndt at slå!
Vildt. Og sikke en lettelse!
Jeg blev rykket tilbage, fra 7+0 til 6+0. Meget kan fremover ændre sig mht. den dato. Jeg skal, på Mortens initiativ, scannes igen den 26. januar.
Det er på min fødselsdag.

stubbornmom den Friday, January 06, 2006

5 kommentarer

5 kommentarer

Blogger Freudika skrev

Tillykke med blinket :-)

Hvor må det være en stor oplevelse.

 
Blogger soesterlystig skrev

Iiiiih!!! Tllykke:-) Hvor er det dejligt for dig Stina-pigen... lad os danse rundt til sangen: E. skal være storebror, E. skal være storebror... Skønt, skønt! :-D

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina
Hvor er det dejligt, at du er begyndt at blokke! Jeg har fundet dig gennem Puks blok, som jeg har fulgt meget længe og jeg har altid syntes, at du havde nogle gode kommentarer.Du har allerede lavet en super god blok, for du skriver fantastisk!Tillykke med bloggen og rigtig meget Tillykke med din graviditet.Det er da en super dejlig nyhed!
Skønt at du allerede har set det lille hjerte slå!
Held og lykke!

kærlig hilsen evi

 
Blogger Spirren skrev

Tilykke med at se det lille hjerteblink Stina.

Jeg misunder dig din evne til at føle glæde.
Men hvor er det godt for mig at læse, for det for mig til at glemme min egen angst i nogle sekunder.

I øvrigt tror jeg, at vi må være nogenlunde lige langt henne!

Knus M

 
Anonymous Anonymous skrev

Tillykke med det lille blink. Det er et stort øjeblik :-)

 

Skriv en kommentar!