Saturday, April 14, 2007

Gættekonkurrencen om Søs' BØARN :-)

Ja lige et lidt mere muntert indlæg herfra................

Hvis vi kunne se ind i fremtiden, skulle vi så hviske folk den i øret? Nej, ikke altid.
Men nogle gange kan den jo smutte.
Den smuttede f.eks. for mig tilbage i efteråret, da jeg spurgte min elskede faster om hun godt vidste at hun skulle være farmor til en pige næste efterår? Ganske rigtigt, det er nu annonceret at der ventes en pige til oktober... Ok, kan jo være mere held end forstand. Kunne jeg måske spå mig selv? Tja tja, på køn kunne jeg, men jeg drømte også begges ansigter hver gang i uge 9. Og JA, de ser ud som jeg så dem i drømme. Med Elias drømte jeg endda at det endte i kejsersnit - det gjorde det jo desværre også, 15 uger efter min drøm......................................

nå ja, så var der den allerførste, dengang jeg drømte at min farfar døde. Jeg var 6 år og blev mega bange. Morgenen efter vækkede min far mig tidligt, min farfar var død om natten.
Man lærer at leve med det, og man lærer også at de ting der skal ske, sker uanset om man fortæller dem eller ej - men mange ting skal man ikke fortælle - og det er undtagelsen at man "mærker" eller drømmer ting, der sker - men nogle gange gør JEG........................

Jeg spurgte Min fasters mand der var syg, hvor længe han troede han havde igen, "jeg er heldig hvis jeg får sommeren med" sagde han, selvom han ifølge lægerne kunne leve 10 år endnu, jeg var lettet over han selv sagde det, for jeg vidste at der ikke var længe igen. Han døde 2 1/2 måned efter. Pludseligt leversvigt (han var ikke alkoholisk).

Jeg mdøte min mand, det var bare en konstatering i mit indre, "nå er det SÅDAN du ser ud!", og det var det, her sidder vi - sammen....................... ;-)

Jeg har aldrig taget fejl af køn IRL, selv vildtfremmede har jeg kunnet mærke det på, men jeg siger det vanligvis kun når jeg bliver spurgt.
Men der kan jo ske en smutter, SØS :-) jeg føler mig så overbevist om at det er en af hver - men uanset hvad er der jo to skønne unger der kommer ud for at have lige netop jer som forældre, og gættet eller ej, så er det *sgu* da det mest fantastiske EVER :-) indtil videre, i hvert fald (PUK ;-)).

Jeg har en meget nær veninde, som i lang tid har døjet med kærligheden, nu har hun mødt denne vidunderlige fyr, som er helt igennem lige noget for hende, og de er allergladest sammen - jeg fryder mig. For indeni der har jeg ligesom et lille flashforward --------- og jeg ved at inden udgangen af 2008 ventes en lille pige.
Kun ved de det ikke selv.
Men hvis de vidste det kunne de måske modarbejde det "bare for en sikkerheds skyld". Og dét vil vi jo ikke have ;-)..............................
Så vi siger ikke noget. Schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Min næste post skal bestå af fotografier og kommer til at hedde "Tributes to..." :-)
og indeholder særlige godter til særligt udvalgte, der ofte er i mine tanker :-)

stubbornmom den Saturday, April 14, 2007

5 kommentarer

5 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Hold fast mand - det må da være en fantastisk oplevelse, at drømme og det sker.
Jeg gør det også, men kun i meget meget lille grad og slet ikke så jeg stoler på det.
Jeg synes det er rigtig dejlig, når nogle har evner :o)

 
Blogger Frøkenhat skrev

Skræmmende evne.

Men bort set fra det, så tror jeg, du har ret mht. Søs - det må være en lille dejlig pige og en lille dejlig dreng...

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Jeg var da godt klar over at du er en særlig følsom person, men at du ligefrem skulle have synske evner, det havde jeg ikke tænkt.
Det lyder rigtig spændende, men også lidt skræmmende. Jeg er normalt meget skeptisk, når jeg hører sådanne beretninger, men jo jeg tror der er mere mellem himmel og jord end vi kan se, synes også jeg har oplevet noget, der kunne være bevis på det, men kan lige nu ikke komme i tanke om de konkrete eksempler.
Jeg ville nu også passe på med at fortælle mine drømme, hvis de blev virkelige, men faktisk fortæller jeg sjældent mine drømme til nogen, fordi jeg synes de fortæller noget om mig, som jeg føler er forbeholdt mig. Jeg tror også de måske ville blive tolket meget anderledes af andre.
Jeg tror det er godt at vi ikke ved hvad fremtiden bringer os. Nogle oplevelser kan man alligevel ikke forberede sig på og man vokser med udfordringerne, når de er der. Jeg synes at jeg alt for ofte har bekymret mig eller sørget på forskud og det har været noget rigtig skidt, så jeg forsøger at leve mere i nuet og lade fremtiden stå åben.
Det ville være super, hvis Søs får en af hver. Jeg glæder mig til at se om du får ret. Det ville nok også blive mit bud på et gæt, men sandsynligheden for at en af dem er rigtige er jo så også 100%.Det må da siges at være et sikkert gæt.;-))
Jeg vil glæde mig til din billedpost.

Kærlig hilsen Evi

 
Anonymous Anonymous skrev

min egen fornemmelse siger også en af hver.. Men nu må vi se - om få timer ved vi måske mere:-)
Søs

 
Anonymous Anonymous skrev

Jeg tror på, at der er noget mellem himmel og jord. jeg opsøgte en håndlæsersommeren 2005, hun fortalte, at jeg ville føde et barn i september 2006. Rimeæig godt gået, da trolden blev født den 15.9.06.
Hun sagde også denne gang, da jeg fornylig opsøgte hende igen, at jeg på naturligvis vil være gravid igen i slutningen af 2008/ starten af 2009. Bedst af alt vil jeg ikke være dårlig, men have en god graviditet og oveni blive gravid på almindelig vis!!!!

Spire

 

Skriv en kommentar!