Monday, November 13, 2006

Søskendekærlighed...



Da jeg blev gravid og panikkede i vantro og ængstede mig for min dengang meget lille dreng, om han ville tage emotionel skade af at få en lille søskende, sagde min sundhedsplejerske (som jo efterhånden er en del af familien, eftrsom vi har set hende regelmæssigt i 1 1/2 år) de gyldne ord:
Søskende er en gave. Den største tjeneste, du kan gøre Elias, er det barn du venter nu!

Nu ved jeg at hun havde ret. Nu forstår jeg, hvad hun mente ;-)

stubbornmom den Monday, November 13, 2006

6 kommentarer

6 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Nåe, hvor er de søde!

SP'en har ret. Søskende er en gave for resten af livet

 
Blogger Spirren skrev

Hvor er de dejlige Stina

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære stina

Det er jo helt tydeligt, at de elsker hinanden.De er vel nok søde og dejlige.Skønt for jer at det går så godt.
Jeg bliver altså lidt misundelig. Jeg ville også gerne have kunnet give mit barn søskende.
Dejligt at det lykkedes for jer.

Kærlig hilsen Evi

 
Anonymous Anonymous skrev

Det er de dejligste billeder jeg længe har set;o)

knus Jasmin

 
Blogger Freudika skrev

Dejlige billeder :)

Tillykke med dine mirakler ;)

 
Anonymous Anonymous skrev

Det er absolut meget rigtigt!
Og absolut nogle lækre unger der!

GitteK

 

Skriv en kommentar!