Thursday, December 07, 2006

Skår i min netverden

Der er gået skår i min netverden... Der er brækket et lille hjørne af, og det gør ondt. Og jeg er bange for at det skal brede sig.
Jeg tager ind i mellem en runde, for at se hvordan I allesammen har det. I er en hel verden for mig - en parallelverden. Og nu er der én, jeg ikke kan se. I ved måske hvem det er. En har brug for at beskytte sig, det forstår jeg.
Det åbner spørgsmål. Ubehagelige spørgsmål. Først og fremmest: Hvad er der sket? Dernæst: Er her farligt nu? Og endelig, hvad er der egentlig herinde, på nettet, der gør at man nogle gange må og skal beskytte sig? Mod hvem og hvad, og hvordan kan noget herinde i mit naive univers være så modbydeligt, at dét bliver nødvendigt?
Jeg savner. Jeg håber alt er i orden hos min nu manglende blogger - der forsvandt på den berygtede/berømte tavse måde... Jeg tænker, er jeg også medskyldig i folks forsvinden, fordi jeg er en del af dette univers? Bliver man med sin væren blot, selv en medskyldig?
Hvor mange spørgsmål kan man stille i én post?
Og er der noget man kan gøre?
Håber ikke der er tale om en blogdøds-epidemi... håber du har det godt derude, derinde, deroppe, derhenne om bloghjørnet!?!
Under alle omstændigheder sender jeg kram til alle og uddeler virtuel kage, for lige om lidt er min blog 1 år...

stubbornmom den Thursday, December 07, 2006

5 kommentarer

5 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Jeg savner hende også. Man kommer ind under huden på hinanden, hvis man skriver om mere end bare løs snak. Jeg synes, at der forsvinder flere af dem, der er/var vigtige for mig. "Piger", som jeg har kendt på nettet i mange år.

Men sådan er nettet også. Flygtigt. Anonymt. Fjernt.

Og hov... Min blog blev 1 år i fredags ;-) Skægt, at vi er startet samtidigt.

Tillykke med fødselsdagen!

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Du har ret. Det er som der brækker et hjørne af, hver gang en forsvinder. Jeg bliver også nervøs for om det vil ske for flere.Jeg håber virkelig ikke at flere blogge skal udsættes for det, som jeg netop har læst på den blog, jeg tror du omtaler.Hun har skrevet en forklaring og det er utoligt og meget trist..
Tillykke med blogfødselsdagen både til dig og MrsBaloui og rigtig glædelig jul! Det er jo snart.

Kærlig hilsen Evi

 
Anonymous Anonymous skrev

Jeg vil blot ønske dig og din dejlige lille famile en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår....takfor året der gik...hvad skulle jeg have gjort uden dig og PUK:o)

Kram til dig, din mand, elskelige Elias og skønne Silje;o)

knus Jasmin

 
Anonymous Anonymous skrev

Stina Stædig - er alt ok hos dig?

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Jeg forstår du ikke har tid til at blogge. Du har jo travlt med dine to puslinger, men jeg vil bare sende dig en lille hilsen. Jeg håber at det går rigtig godt hos jer.

Kærlig hilsen Evi

 

Skriv en kommentar!