Wednesday, December 21, 2005

Ro så, for hulan, ro!

Ja, så var jeg ved lægen. Hun sagde: "Nok er den svag - men den er der! Du er gravid!" Hun spurgte om vi ville beholde den!!!! OM vi vil???? Selvfølgelig, der er jo tale om et mirakel!
Hun er vikar for min egen læge, som selvfølgelig har ferie. Og HUN får sig en god hyggestund når hun kommer igen efter jul!

Termin er den 24. august. Jeg er lidt sulten, træt og har lille hovedpine.
Men vi er glade, vi er glade og taknemmelige! Tænk at dette, det utænkelige, er sket for lige netop OS!

Kære Gud, jeg ved du findes, jeg har ofte været vred på dig, men du har givet mig 1000 gange dét, jeg mistede i mit liv. Jeg har alting. Og mere end det. Jeg har så ofte, siden vi fik Elias den Elskelige, spurgt dig, om du mente vi havde trodset din vilje, ved at få ham selvom vi ikke kunne lave ham selv... Jeg bad om et tegn, et svar, noget der kunne vise mig om vi var helt ved siden af og slet ikke i orden... Nu har jeg fået det bedste svar af dem alle. Vi er så levende, vi er så rigtige, vi er i den samme båd. Og vi er gravide igen.
Nu er det ikke tid til kriser, til at skændes, men til at elske kun mere og mere endnu. Nu er det tid til at holde kæft og RO, ro for hulan da!
Tak for stormene, tak for dem du gav mig at følges med, tak for alt hvad du har givet mig, tak for det hele, jeg kan ikke takke dig nok, mit liv viser hvad jeg mener, når jeg siger:
TAK!

Jeg sendte dette vers som sms til venner og familie i dag. Nu giver jeg det videre til jer:

Julen er jo miraklernes tid
til dem vi for sjældent har fæstnet vor lid
men i år må vi undres og få mere flid
for min mand har helt selv
gjort mig gravid
Vi håber I glædes vil ved disse ord
og hjælpe os lidt i august
når Elias blir' storebror

Husk at uden jer, så var jeg nok ikke ombord i hverken denne eller nogen anden båd længere. Til jer der stadig kæmper: Lad os ro, for hulan: RO!

stubbornmom den Wednesday, December 21, 2005

5 kommentarer

5 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Hold da op! Sikke en entré i blogworld :-) Tusind gange tillykke. Herlig julegave I der har fået jer

 
Blogger QVINDEN skrev

Hvor er det bare skønt for jer.... Jeres eget lille julemirakel.

 
Blogger Solsikke skrev

Hvor er det dejligt at miraklernes tid IKKE er forbi!

Tillykke med den helt utrolige julegave.

Solsikke

 
Anonymous Anonymous skrev

Hej stina

Osse tillykke her til dig (jer) fra os!!

Skulle trætheden overmande dig, ved du hvor jeg er! Er vildt god til at trille....(O;

Køs Karina og sviger-oliva

 
Anonymous Anonymous skrev

Stort stort tillykke med den dejlige nyhed...det er et mirakel...et skønt et af slagsen:o)

En forsinket julehilsen herfra - der har været så meget i disse dage...:o)

Tillykke....ja med det hele min kære pige:o)

knus og kram Jasmin og Magnus

 

Skriv en kommentar!