Tuesday, December 20, 2005

Jamen hvad hulan????????(Den dag jeg talte LIVE med PUK!)

Uha uha uha uha!!!!
SOmebody, kom lige og forklar mig det her...
...Jeg tog dén test! Og så...tog jeg én til! Og i morgen...tager jeg endnu én. I morgen tidligt.
De 2 jeg har taget nu var... POSITIVE!

Jeg fatter det ikke jeg fatter det slet slet slet ikke. Hvad gjorde jeg? Jo jeg tog telefonen og ringede til: PUK! Som jeg aldrig før har talt med, men sikke en sprød og dejlig stemme, der tog lige så vel imod mig, som hun altid gør på nettet. Det var vildt. Og hun var lige dér sammen med mig. Eller os!

Manden mener at Hvidovre skal betale børnepenge, eftersom de har "bildt os ind" at det ikke kan lade sig gøre! Altså, det er jo meget nyt endnu, så det er jo slet ikke sikkert at det bliver til noget.
Hvis det gør skal jeg føde til august.
Damn! Det er vildt!
Livet er i sandhed hvad der sker, mens man planlægger det.

Jeg kan ikke sige det til mine elskede netbabyvenner på juliterminen 2005, for dér bliver jeg overvåget af en sladrenisse. Og jeg vil SELV fortælle det til min familie.
Men nu ved I det! Det er min julegave til jer. Ikke at jeg selv fatter det. Men nu må vi se hvad der sker - i hvert fald så skal jeg til lægen en af de næste par dage, og helst I MORGEN!

Puha puha! Men jeg er da glad, selvom det også er underligt.
Hvorfor kan en mand ikke levere når man beder? Og når man siger til ham at han er steril, så kan han sg* godt lave et barn på en!!!!??????

stubbornmom den Tuesday, December 20, 2005

3 kommentarer

3 kommentarer

Blogger Unknown skrev

Nu, som da vi snakkede sammen får jeg glædestårer i øjnene. At du og din mand sammen er så Magiske at I imod alle odds laver et "endnu-mere-stædig-barn" det er da smukt. TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE min skat. Jeg følger med dig overalt - til enden af Regnbuen og tilbage.
KRAM PUK

 
Blogger QVINDEN skrev

Hvor er det fedt for jer! Dejlig historie... og så er den sand. Skøn julegave!

 
Blogger Signe og Jan skrev

Et julemirakel, hvor fedt, tilykke!

 

Skriv en kommentar!