Tuesday, December 20, 2005

Forvirret...

...Jeg er stadig noget forvirret, og jeg føler mig slet ikke gravid. Men min mælk må smage anderledes, for lille dreng er ikke meget for det, hvilket gør mig ked af det. Jeg synes det er synd.
Jeg tog en test mere kl. 5 i morges, og den var også positiv. Jeg føler mig ikke specielt gravid, kun lidt svimmel og træt, men ellers intet. Så begynder tankerne jo, om den holder fast eller om den allerede er gået til? Om den er rask? Om alle mulige ting!
Nå men jeg skal til læge her i eftermiddag. Så må vi se om jeg stadig er gravid til dén tid??!!

Ja, jeg kan altså stadig ikke fatte det!!!!!!!!!

stubbornmom den Tuesday, December 20, 2005

5 kommentarer

5 kommentarer

Blogger MariaG skrev

Det er jo for vildt!! Miraklernes tid er ikke forbi endnu!!

Stort tillykke med den lille ny spirre!!

 
Blogger Spirren skrev

Velkommen til i blogland og tillykke med den positive test.

M

 
Blogger soesterlystig skrev

Hvor er det bare for sindssygt Stina! Nu når du sgu at få to unger før jeg når at få et!! Din heldige kartoffel:-)Teløks, teløks!

 
Blogger Freudika skrev

Hvor er det vildt - og dejligt ... stort tillykke med miraklet i maven ...

 
Anonymous Anonymous skrev

Ja det er sindssygt... Vildt. Og meget fantastisk. Jeg er meget meget lykkelig og taknemmelig! Nu skal den bare blive der! For jeg er allerede begyndt at elske den...

Tak for teløks, allesammen!
Knus fra Stina

 

Skriv en kommentar!