Thursday, October 19, 2006

Modige kvinder...





















Elias Og Silje
De ligner hinanden en hel del, ikk' :-)

Jeg har lige fået mig et hastigt kig på blogland.
Det slår mig, hvor utroligt mange bemærkelsesværdige mennesker, jeg har lært at net-kende på grund af min tur gennem infertilitets- helvedet.
Det ER skide nemt at sætte det hele i et romantisk skær nu, hvor jeg har to dejlige børn, men nej- jeg VED at det ikke er en skid romantisk!
Det er hårdt, uforklarligt, uforståeligt og uretfærdigt, at nogen overhovedet skal igennem dette.

Men jeg ser at Rikke går tilbage i skærsilden. Jeg ser at min elskede følgesvend Puk er i forgården og nu stikker før æg ud.
Jeg har ikke ord, men jeg ved at det I alle i blogland stræber efter og kæmper for ER det hele værd. Tag summen af dette Helvede- og hvor nede man kan være over det- men når I så føler den kærlighed til et endnu ufødt barn i jere hjerter, så ved I det også: Det ER det værd.

Men f... hvor I er modige, d' damer!
Og jeg forkælede kvindemenneske er så r.ø.v. stolt af jer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Vi har det godt allesammen her! *S*)

stubbornmom den Thursday, October 19, 2006

2 kommentarer

2 kommentarer

Anonymous Anonymous skrev

Det var dog fantastisk som de ligner hinanden! Og dejlige ser de ud :-)

Tak for dine søde ord om modighed. Jeg føler mig dog spor modig. Det er snarere et spørgsmål om at ikke kunne lade være. Med dine dejlige guldklumper forstår du hvorfor. Man bliver nødt til at gøre forsøget!

 
Anonymous Anonymous skrev

Kære Stina

Jeg troede begge billeder var af Silje, indtil jeg fik læst dit indlæg. De ligner rigtig meget hinanden. Det er da sjovt! Dejlige ser de ud, og det er skønt at se Silje trives. Hun har jo skønne runde suttekinder.Godt at vide at I har det godt.
Du har ret i, at det kræver mod af de kvinder, som nu går igennem behandlingsmøllen, men det er så pragtfuldt, når det lykkes, og man må jo glæde sig over, at der heldigvis findes behandlinger,som kan hjælpe mange med fertilitetsproblemer. Når man virkelig brændende ønsker sig børn, er det utroligt hvor meget man kan udholde af trængsler for at få dem, og senere for at de skal have det godt. Jeg håber, som du, også at det vil lykkes for dem alle, og jeg forstår godt, at de vil gøre alt, hvad der er muligt, for at få sådan nogle dejlige unger som dine og Rikkes og min egen allerdejligste.

Kærlig hilsen Evi

 

Skriv en kommentar!